Algumas crianças estavam jogando “Chegando ao mil”. Elas deveriam jogar 2 dados e dizer quanto precisariam somar ou subtrair para conseguir o resultado 1000. qual das crianças a seguir precisou fazer uma subtração?
Questões relacionadas
- Língua Espanhola | 1.3 Modelo de Questão: ENEM X Tradicional
La mayoría de los animales envejecen más rápido que nosotros. Otros pueden llegar a tener una larga existencia. Por eso, antes de comprar o adoptar, 10 importante saber cuántos años pueden llegar a vivir. En algunos casos, tendremos la responsabilidad de compartir con ellos el resto de nuestra vida.
- Ciências - Fundamental | 03.2. A adolescência
Escreva um título para o texto no lugar indicado.
- Inglês - Fundamental | Não Possui Tópico Definido
Annie, seen on Cuba St in Wellington, wears all vintage with a few items made by friends. Available at: <http://www.stuff.co.nz/life-style/fashion/72769295/Stuffs-daily-street-style-October>. Accessed on December 7th, 2015. Vocabulary: Vintage – antigo, clássico
Correct the wrong sentences.
- a) Annie isn’t wearing a necklace.
___________________________________________________________________________________________
- b) Annie is wearing a short skirt.
___________________________________________________________________________________________
- c) Annie is wearing a big hat.
___________________________________________________________________________________________
- Inglês - Fundamental | Não Possui Tópico Definido
Read the text and answer question
How Long Have You Been Working at Your Job?
[…]
Last night I watched Jiro Dreams of Sushi, a film that documents the career of 85 year-old, world-renowned sushi chef Jiro Ono. It's a fascinating film all about the relentless pursuit of perfection. According to the film, Ono has been making sushi for over 70 years. That. Is. […]
Available at: http://lifehacker.com/5899768/how-long-have-you-been-working-at-your-job. Access on: April 2nd 2012. (Fragment)
You can infer that this text tells us about
- HistóriaIt is a long established fact that a reader will be distracted by the readable content of a page when looking at its layout.